top of page

ALTERNATÍV KÉPESSÉGFEJLESZTÉS
4 féle 4 modulos terápia csomag
életkor és fejlesztendő célok szerint

Életkor és célok alapján 4 külön programsorozatból választhat. Minden programsorozat 4 modulból áll, azaz 4 egymásra épülő foglalkozásból épül fel. Repülj magasabbra!

Image by Calvin Mano

A PROBLÉMA, AMELYRE MEGOLDÁS KERESÜNK

Teljesítmény, beilleszkedés a közösségbe, figyelem öszpontosítás, motiváció, kis célok, életcélok.

Ezek a szavak és természetesen a mögötte lévő emberi kapcsolatok kitöltik a mindennapjainkat, és ehhez tudnunk kell alkalmazkodni.

A probléma az, hogy a helyzeteket, amelyekhez nem tudunk alkalmazkodni, a tudatunk kudarcnak könyveli el, és próbálja elkerülni. Ezáltal viszont megszűnik a megoldáshoz, a tanuláshoz szükséges motiváció.

A MEGOLDÁS, AMELLYEL
A LÉLEKZŐ-MŰHELYBEN VÁRLAK

Meg kell tanulnunk a környezetet jól kezelni, és meg kell találjuk azokat a technikákat, amelyekkel a saját, meglévő képességeinkből a legtöbbet hozhatjuk ki akár az iskolában, akár az egyetemen, akár a munkahelyen és természetesen a hétköznapok sodrában.

Ajánlom önbizalom építő, motivációs és képességfejlesztő foglalkozás sorozatomat. Személyreszabottan felmérem a jelentkezőt, és életkorának és szintjének megfelelő fejlesztő foglalkozást állítok össze a számára. 

4 korosztály számára külön-külön fejlesztettem ki ezt az egyedülálló speciális alternatív képességfejlesztés foglalkozás sorozatot.

Minden foglalkozás sorozat 4 modulból áll, 4 alkalommal fogunk együtt dolgozni.

A programsorozat egyéni és csoportos foglalkozás keretében is igénybe vehető, csoportos foglalkozásokat óvodáskorú és kisiskolás korúaknak tartok. Csoportfoglalkozás érdekel? Kérlek, jelezd, itt!

Image by Alex Waldbrand

REPÜLJ VELEM MAGASABBRA!

Válassz képességfejlesztő kurzusaimból:

Az iskolakezdés előtt álló óvodások számára összeállított foglalkozás

fejlesztésének célja, hogy magabiztosan, önbizalommal tanulják meg az iskolában eléjük táruló feladatokat.
Mivel ez a korosztály még játékos, tornagyakorlatokkal, a motorikus képességek fejlesztésével (pl. hogyan fogja majd a ceruzát) fejlesztem őt. Tudnia kell jól használni az érzékszerveit, az agyát, képes kell legyen jól gondolkodni, a feladatokra összpontosítani. A foglalkozás a stresszoldásra is fókuszál.

A kisgyermeknek egyensúlyba kell hoznia magát ahhoz, hogy a legjobban tudjon teljesíteni.

A kisiskolások - alsótagozatosok ( 1-tól 5 osztályig) fejlesztésének célja,

hogy meghatározzuk, milyen típusú tanuló a gyerek. Ilyen korában már kialakulnak a személyes tanulási stíllusok. Nem mindegy, hogy verbálisan, mozgásalapon vagy hallás után tud-e jobban tanulni. Ennél a korosztálynál még nincs egyéni cél, náluk a cél az, hogy az iskolában a maximális információt be tudják fogadni, jól érezzék magukat és motiváltak legyenek.

A tesztek után összeállítjuk a tanulási profilukat, megtanítom nekik a tanulási stílusoknak leginkább megfelelő tanulási illetve memória technikákat, hogy lehetőségük legyen a legeredményesebb munkát végezni.

Teenagerek, fiatal felnőttek programjában

már megjelenik a cél. Mi szeretne lenni, van-e konkrét elképzelése. Például bejutni egy magasabb iskolába, vagy sikeres vizsgát tenni? A fiata a cél felállításával tud motiválttá válni. Éreznie kell, hogy a cél elérhető.

A tesztekkel elemzzük a közösségi hovatartozást, az ebből fakadó akadályokra stresszoldó technikákat alkalmazunk.

Komplex tanulási stratégiát alakítunk ki, tanulási tesztekkel, tanulási technikákkal és időgazdálkodásal alakítjuk aki a leghatékonyabb tanulási technikát.

Felnőttek, seniorok foglalkozás sorozatával

abban szeretnék segíteni, hogy méltósággal megőrizzék mentális frissességüket, és fejlesszék memóriájukat.

 

A fejlesztésnek, gyakorlatoknak köszönhetőn hatékonyabban tudják életüket szervezni, és munkájukat ellátni.

Hand Holding Branch

FOGLALKOZÁSOK TEMATIKÁJA

  1. Az első foglalkozáson megismerkedünk, ráhangolódunk, elvégezzük közösen a környezeti felmérést, és feltérképezem a páciens személyiségét. Az első foglalkozáson kapott elemzés alapján személyre szabom a következő 3 modul szakmai tartalmát.

  2. Elvégezzük a képességek és a fejlettségi szintek felmérésére szolgáló teszteket.

  3. Az első két alkalom tesztjeit, felméréseit kielemzem, és eredményük alapján kiválasztom az eszköztárat, a gyakorlatsorokat, amelyeket begyakoroluk és megtanulunk, hogy készséggé váljanak.

  4. Visszacsatoljuk, hogy a megtanult gyakorlatokat, módszereket sikeresen, önállóan is képes-e a kedves páciens elvégzeni és alkalmazni.

SZAKMAI ÉRDEKESSÉGEK

A képességek olyan tulajdonságaink, amelyek valamilyen tevékenység gyakorlása közben fejlődnek ki. Képességeink alapjai az adottságaink, amelynek fejlettsége egyénenként különbözhet.

Mivel életünk folyamán új ideig kapcsolatok bomlanak fel, illetve alakulnak ki, a kineziológiai fejlesztés során ezt a törvényszerűséget használjuk ki. A gyakorlatok során a készségek automatiázlódnak, és bármkior tudásként tudjuk szolgálatunkba állítani őket.

A foglalkozáson légzéstechnikát, relaxációt is végzünk, és a stresszoldás a feladatok fontos része a képességfejlesztő gyakorlatok mellett. 

Bizonytalan vagy? Válaszd a konzultációs lehetőséget!

Image by Han Lahandoe
bottom of page